.::
Πα,  19 Απρίλη 2024

  - ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
 :: Αρχική Σελίδα
 :: Κέντρο Ημέρας για Παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές
 :: Συμβουλευτικός Σταθμός
  - ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
 :: Διοικητικό Συμβούλιο
 :: Διεπιστημονική Ομάδα
 :: Οι χώροι μας
  - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
 :: Γενικά
 :: Παιδοψυχιατρική εκτίμηση και παρακολούθηση
 :: Θεραπεία Συμπεριφοράς
 :: Λογοθεραπεία
 :: Εργοθεραπεία
 ::  Ειδικός Παιδαγωγός
 :: Ψυχολογική αξιολόγηση
 :: Συμβουλευτική Γονέων
 :: Θεραπευτικές Προσεγγίσεις
  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ/ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
 ::  ΑΡΘΡΑ / ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
 Ειδικά Θεραπευτικά Προγράμματα
 :: ΕΔΑΛΦΑ
 :: Τouch And Say
 :: Ομάδα Κοινωνικοποίησης
 :: Ψυχοεκπαιδευτικές Ομάδες-Ομάδα Κοινωνικών & Συναισθηματικών Δεξιοτήτων
 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
 :: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 2018 - 2020
 ::  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 2016 - 2017
 ::  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 2014 - 2015
 Είσοδος
   
    
 Να με θυμάσαι
 :: Εγγραφή
 
  - Ομάδα Κοινωνικοποίησης :
 

Το εντατικό πρόγραμμα παρέμβασης σε ομάδα είναι ένα πρόγραμμα για (2-4) παιδιά με διάγνωση Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ) ηλικίας 4-6 ετών.

Τα παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα παρέμβασης σε ομάδα παρακολουθούν ατομικές συνεδρίες λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, ειδικής διαπαιδαγώγησης πριν ή μετά το πρόγραμμα.

Η ένταξη των παιδιών στο ομαδικό πρόγραμμα γίνεται με την πρόταση του υπεύθυνου θεραπευτή του κάθε παιδιού και μετά από ένα χρόνο ατομικής παρέμβασης.

Το επίπεδο λειτουργικότητας του κάθε παιδιού που συμμετέχει στην ομάδα θεωρείται συναφές.

Το πρόγραμμα παρέμβασης πραγματοποιείται 2-5 ημέρες την εβδομάδα για 2-5 ώρες την ημέρα, ανάλογα με τις ανάγκες πα΄ρεμβασης για το κάθε παιδί. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν δυο θεραπεύτριες, μια ψυχολόγος και μια λογοθεραπεύτρια ή ειδική παιδαγωγός.
Οι στόχοι παρέμβασης προκύπτουν από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τον Αυτισμό του Υπουργείου Παιδείας.Πιο αναλυτικά, οι στόχοι προγράμματος είναι στις προμαθηματικές έννοιες, στον οπτικοκινητικό συντονισμό, στον οπτικοχωρικό προσανατολισμό, στη χρήση του εξατομεικευμένου ημερήσιου προγράμματος και συστήματος εργασίας, στις δεξιότητες αυτοεξυπηέτησης στην τάξη-κουζίνα-τουαλέτα, στις δεξιότητες στην κοινότητα, στις δεξιότητες στην κοινότητα, στις δεξιότητες θετικής και κοινωνικής συμπεριφοράς, στις δεξιότητες παιχνιδιού, στις δεξιότητες ομάδας και επικοινωνίας.

Στο πρόγραμμα εφαρμόζεται το TEACCH και οι αρχές της εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς. Γίνεται χρήση εξατομικευμένου οπτικοποιημένου προγράμματος για το κάθε παιδί. Έτσι το παιδί γνωρίζει τις δραστηριότητες που θα κάνει και την σειρά τους.

Ο χώρος του προγράμματος αποτελείται από τον χώρο των ομαδικών δραστηριοτήτων, τον χώρο της εξατομικευμένης μάθησης, τον χώρο «1-1» όπου η θεραπεύτρια δουλεύει με το παιδί, τον χώρο ηρεμίας, τον χώρο της κουζίνας, της τουαλέτας και τον εξωτερικό χώρο παιχνιδιού.

 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Δομημένοι φάκελοι και δραστηριότητες έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με το TEACCH και τους στόχους παρέμβασης.

  • - Πραγματοποιούνται επισκέψεις στην κοινότητα (όπως στον φούρνο, σουπερμαρκετ) για την γενίκευση των εκπαιδευμένων δεξιοτήτων στην κοινότητα.
  • - Οι συνεδρίες των παιδιών βιντεοσκοπούνται με την άδεια των γονιών για την καταγραφή της επίδοσης του κάθε παιδιού πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την παρέμβαση.
  • - Πραγματοποιούνται συναντήσεις γονέων για την ενημέρωση για την επίδοση του παιδιού στην ομάδα με τη χρήση των βιντεοσκοπημένων συνεδριών.
  • - Παράλληλα πραγματοποιούνται επισκέψεις στα σπίτια των παιδιών καθώς και στο σχολείο για την παρατήρηση του παιδιού.
  • - Τα παιδιά συνήθως συμμετέχουν στην ομάδα 1-2 χρόνια ανάλογα τις ανάγκες .

 





Copyright 2007-2021© @Portal website - all rights reserved

ΕΨΥΠΕΑ

Εταιρία Ψυχικής Υγείας
Παιδιού και Εφήβου
Αιτωλοακαρνανίας

Στοιχεία Επικοινωνίας:

-Διεύθυνση: Κίτσου Τζαβέλλα 12
- Μεσολόγγι ΤΚ 302 00.
-Τηλέφωνο: 2631 055661.
-E-mail: epsypea1@otenet.gr

Ώρες λειτουργίας:

Δευτέρα     8:30 π.μ. – 4:00 μ.μ.
Τρίτη    9:00 π.μ. – 7:00 μ.μ.
Τετάρτη    9:00 π.μ. – 7:00 μ.μ.
Πέμπτη    9:00 π.μ. – 7:00 μ.μ.
Παρασκευή    9:00 π.μ. – 7:00 μ.μ.
Σάββατο     9:00 π.μ. – 2:00 μ.μ.
Κυριακή        - - - Κλειστά. - - -
@portal